R.I.P Farfar <3

I morse vid halv 7 ringde min farmor mig på min mobil och grät, hon ville prata med pappa.
Fick efter det veta att farfar hade dött nu i natt (10-09-25)
FAN HELVETES JÄVLA SKIT! rent ut sagt, han var ju för i helvete stabil och ALLT.
Han fick veta för 2 och en halv vecka sedan att han hade cancer i ena lungan och den hade spritit sig till hjärnan, och för någon dag sedan fick han sin första cellgiftsbehandling och allt verkade frid och fröjd, men igår visade det sig att det kutrison *stav* som han även fick, det tålde han inte så han fick ett blödande magsår som han opererades för igår.
Pappa, faster och farmor samt flera sköteskor hade småpratat lite med han på kvällen sen, och han hade verkat rätt pigg och så.
Men så i natt någon gång efter 24tiden så dog min älskade farfar<3

Farfar som man hittade på så mycket kul med, han som alltid såg till att vi hade något att göra när vi sov över hos dem, som att gå ut och plocka svamp, pyssla med deras hästar, åka runt och få kolla på andra hästgårdar i närheten samt ladugårdar och ett ställe där det var kycklingar.
Det var han som lärde en att ro med båten, han som sa hur man skulle stå när man högg ved, han som ALLTID lät en vara med!<3

Min farfar!
Min systers farfar!
Min kusins morfar!
Min pappas pappa!
Min fasters pappa!
Min farmors man!

Kommer att vara så tomt efter dig<3 Du var för mig en väldigt speciell människa som det var svårt att inte tycka bra om, en omtänksamm människa<3

Kommer ALLTID att sakna dig, min farfar<3



(tänkte det skulle vart med en bild, mn just nu ska mitt JÄVLA dator ha ADHD! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0