TORKA!

Jag har inget att skriva om längre känns det som. Haft funderingar på att lägga ned bloggandet, men vet inte det än, det är ett litet roigt tidsfördriv.

Ska dra till skolan nu strav, börjar halv 1 och slutar halv 2 :P

ONt i halsen som bara den, och är ganska förkyld i allmänhet om man säger så, men det blir att jag måste ta moppen till skolan nu (går ju inga bussar hos mig) mamma åkte till stan nu och jag slutar innan hon kommer hem, och jag måste hem till den ena hunden och lite så hon måste ut och BLÄ!
Syrran kommer la att dra raka vägen upp till stallet, vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0