1 april

inga skämt i dag inte, mycket glad över det!

En onödig dag i skolan, kommer dit kvar över 8 börjar kvart i 11, och då visar det sig att vi inte ens har lektionen!!!!! så helt i onödan var jag i skolan då -.-

Skulle åkt upp till älsk i dag och igår, men hon har vart satans blöt, helt hopplöst att borsta henne då när hon fället, och kan inte träna heller för marken är för mjuk och försvinner för henne.
Jag som hade planer på att va hos henne HELA helgen, men svårt när ens mamma VÄGRAR att köra en, känns inte så taggat att ta cyklen 7km i regn och +2 grader. USCh fast jag borde ha gjort det, emn men är jag dum så är jag!

I morgon SKA jag dit i vilket fall, och kan jag inte göra något då ska jag i alla fall ta lite nya bilder på pollisarna, samt så hoppas jag att en av hästarna i stallet är avlivad när jag kommer, är så synd om henne och de sa hon skulle avlivas, dock går det nog inte så fort, men HOPPAS kan jag ju alltid. Jag klarar inte av att se henne längre, stackaren kan ju knappt gå på grund av sin kroniska fång :S


Kommentarer
Postat av: Elinor

Vem ska avlivas D:?

2011-04-02 @ 23:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0