2 April Har nog bestämt mig!

Jag går ju bara första året på gymnasiet nu, mina planer var att gå dessa 3 år på häst, nu efter jag hoppade av media på John Bauer, och så skulle jag gå någon slags fotografisk bild efter gymnasiet.

Men nu har jag tagit en helt annan vändning, som jag känner mig mer säker på.
Jag vill gå Hippologen, med inriktning islandshäst!
Jag bara MÅSTE det, så är det bara.

Det är inte de stora halvbloden jag vill rida, det är isisarna som är så mysiga. Saken är då att jag vill bli tränare, det verkar så kul, man får se så många olika isisar, sammtidigt som man får chansen att hjälpa någon!
Och finns inget som säger att jag tänker sluta fotografera, man jag ju göra 2 olika saker, för jag vill göra båda delarna. Men hästar är 1a prioritet för mig. Eftersom hästar ALLTID har funnits i mitt liv, ända edan dagen jag föddes, då min farfar tidigare hade sagt åt min mamma att nu måste bli en dotter hon skulle få, för han hade gått och köpt häst!

Halvblod är bra! Men jag kommer oftare bättre överens med en islandshäst.

Älsklingshästen <3


Kommentarer
Postat av: Elinor

Låter ju riktigt BRA :D Lycka till, du kommer säkert lyckas :D

2011-04-02 @ 22:59:37
Postat av: Anonym

SV; Ja, videon är hemsk! Kan man inte uppskatta rasen för den den är?

2011-04-03 @ 15:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0