4 April

Blev rätt fint väder på eftermiddagen i dag.
Drog med mig kameran ut och försökte ta några bilder på vårblommorna som poppat upp i trädgården lite överallt, men framför allt längs med husväggen.

Försöker verkligen bli bättre på det här med bilder, dock känns det som om jag inte blir bättre snarare sämmre, men har lite olika planerade fotograferingar framöver så :D
En ska vara med Jossan, sen har jag eventuellt lite andra också!

Har planer på att åka till Mönsterås (tror jag det var, får kolla igen) och ta en till på SM med Islandshäst, borde ju ta en hel del bilder då!

Här kommer i alla fall tre av dagens bilder!


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag hittade inga krokus :((((( buhuhuuh.. bara tussitussilago!

2011-04-05 @ 12:31:19
URL: http://misspoopuu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0