6 April

I dag stod det på schemat att vi skulle va i stallet, som oftast är kul.

Jag som sälan rider red i dag i alla fall, då gruppen jag är i i klassen hade ridning i dag, dressyr.
Kan dock inte påstå att det gick bra, våran lärare filmade oss som vi fick se sen, och det ser ut som jag rider på en kamel, ne inget elakt, Henna är snäll, och söt gammla tanten ^^ men det såg ut så änd¨, men EN possetiv sak, jag satt RAKT över hästen i dag till 90% i alla fall, HAPPY face! ALTID en bra början, det med att jag ska våga driva hästen så den kommer fram mer för alla hjälper och det, ja det tar vi en annan dag xD
En vacker dag SKA jag tävla någon lätt dressyr, men först krävs nog en hel del.

Taskig kondis som man har så känns det efter en stund, men rida hårt 10 min vila 30 sekunder sen är jag pigg igen.
Ska ut och gå mer med hunden och cykla mer til stallet, eller alltså cykla med när min kompis rider min älsk, istälet för en extra häst så funkar jag lika bra att ha framför ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0