Att tackna

Bara som för varning till er, jag har haft lite tråkigt i dag, så plockade fram mina blyertspennor och lite papper.

Kan ju även säga att det slutade i kattastrof!

Jag ÄLSKAR att sitta och måla, men jag är inte speciellt bra på det, men det är rätt kul än då. dock alltid lika besviken över resultatet!

Målade en hund som jag inte vågar visa, sen började jag på en häst och den tänker jag lägga upp, men inte hur resultatet blev sen, det slutade med att jag dampade och gav den ett stort huvud och en liten kropp :P


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en EC-Hand! EC hand är en produkt som hjälper ryttaren att träna sig till en bättre hand på ett lätt och överskådligt sätt. Den korrigerar ryttarens hand och hjälpgivning!



Klicka på denna länk för att komma direkt till tävlingen och få chansen att vinna denna superprodukt: http://stockholmsjenna.blogg.se/2011/january/tavling-vinn-ett-par-ec-hand.html

2011-01-12 @ 10:34:53
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: erica

Veckans blogg avgörs idag.

Glömde bort det, sry :)

Men vinnaren dyker upp ikväll klockan 9 så håll koll om du blir vinnaren!

2011-01-12 @ 11:09:07
URL: http://seppte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0