Stadsparkens alla hundar

Oboy min hund förvånar en mer och mer för varje gång man hittar på något nytt.

Som i dag, jag var helt säker på att han skulle flyga på min klasskompis Emilias hund när vi skulle låta dem träffas.
Vi gick från stadsparkens parkering och jag hade munkorg på Oboy, men medans vi gick där så struntade han fullständigt i Emilias hund.

Väl framme vid inhängnaden där man får släppa hundarna så släppte jag Oboy och Emilia släppte Cix.
Fast Oboy VÄGRADE att så mycket som ens försöka att leka med munkorgen på, så jag tänkte flyger han på henne så gör han, och Emilia var med på att jag tog av den.
Men Oboy rörde inte ens Cix, han reste lite ragg och Cix skällde ut Oboy för han var så tråkig, sen lekte de lite och sprang runt en stund. Dock så tröttnade ju Oboy efter en stund, och han blev nog rätt trött själv också för han har sovit sen vi kom hem, haha stackaren, inte van att träffa andra hundar.

När vi gick ut från inhängnaden tänkte jag att jag struntar i munkorgen, för när vi möter hundar i koppel brukar det inte vara några problem, men lite fel av mig, vi möter en tax och tanten som håller taxen håller inte undan den och jag håller Oboy så kort jag bara kan, till och med knuffade ner han i diket. Fast det var också den enda hunden han gjorde så mot, mötte en schäfet och en Husky som han inte la någon större uppmärksamhet på.

Ska inte tråka ut er för mycket nu jag ska ge er lite bilder, haha!





Några fler bilder blir nog en annan gång annars blir det för många på en och samma gång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0