Videoblogga??

Det har hänt att jag funderat på att videoblogga lite, bara för skojs skull, men jag vet inte i fall någon skulle tycka det vora intressant?

Jag har LITE jag vet som det skulle vara värt att videobloga om i stället för att skriva ner det, och för att video är ju en kul grej, men jag vet inte....

Vi får helt enkelt se!!
Har äve funderat på om jag ska flytta hela min blogg, men har inte bestämt mig där heller, jag trivs rätt bra med blogg.se, även om det skulle vara kul att prova någon annan sida att blogga på ibland. Får se om det händer också, kanske inte så troligt, men i alla fall.

Inga bilder på rakerter igår.
Men mina hundar förvånar mig mer och mer, de reagerade så gott som inte på de raketer som smälldes utanför, vilka klippor till hundar jag har!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade varit jättekul om du började videoblogga! så tråkigt att bara läsa vanliga inlägg, you go girl!

2011-01-03 @ 17:18:07
Postat av: elin

börja videoblogga! :DD

2011-01-15 @ 20:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0