29 Juni

Ne har värmen kommit, eller ja för det var ungefär 3 dagar sedan. Men från och med imorgon (torsdag kväll) så ska det tydligen bli sämmre igen, men glädjs lite åt att jag blev brun i alla fall på armarna och axlarna, sen att jag brände dem när jag satt och klippte gräser är en annan sak.

Hästarna är halv döda i hagen, så finns inte jätte mycket jag kan göra med dem nu på dagen, och ikväll finns ingen tid, då blir det nämerligen till att jobba (feruepraktik) från kl 17-21.30

Ska se om jag inte kan försöka bli mer aktiv ändå, känns som jag försummar min blogg, fast den är inte så viktig, inte så att den är hela min värld precis! Finns ju annat at göra än att blogga också, men ja som sagt kan ju FÖRSÖKA bättre i alla fall.


För övrigt så kommer Zorro rätt brwe överens med Dulúð och Freyja nu, de brunstar och ja de är på Zorro typ 80% av dygnet, så han är rätt trött, för övrigt är det hans brudar nu, shettien Lukas blev dissad av Dulúð och Freyja, men han försvarar Skrållan (den andra shettisen) med sitt liv typ, zorro får inte närma sig henne då är det hovar som flyger i luften och det skrias för full hals.

Ne nu ska jag longera busarna lite grann, för idag hinns det inte med mycket mer.

Lukas och Zorro i lördags


Kommentarer
Postat av: Jossan

äh, du känner ju mig lina ;P

2011-07-01 @ 23:46:06
URL: http://dressyrnissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0