Från 25 Juni

Flyttade ner Zorro pojken till stallet som jag har min älsklings isis i <3 så nu hinner jag motionera båda hästarna :D

Dock är ena shettisen lite dum, bara jagar Zorro och Zorro han är för snäll och vill inte göra mindre hästar något. Då han gått med mindre hästar en hel del, Sen är han inte den typen som föredrar att gå in och slåss, han vill bara vara med och gå runt i gruppen. Så hoppas Shetisen lungnar ner sig sen ^^
Annars får han gå i en annan hage tillsammans med min älsk då det verkar va de som kommer bäst överens.

Lite bilder, ingen planering av hur jag tagit bilderna eller något, hade det av mina objektiv jag hatar mest också så !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0