18 Maj

Lite halvseg skoldag idag, hinna mocka en box sen sitta och vänta på resten av klassen på att de skulle göra klart sitt nationella, som jag inte gör för jag gjorde det ett år före dem hihi.

På eftermiddagen ridning, red skolans häst Clemens, han känndes rätt kul att rida, även om jag inte gjorde så mkt. I galoppen hann jag inte mer än i princip tänka att jag skulle ta galopp så tog han galopp, sen att det inte ser bra ut när jag rider HAHA xD Fast det är KUL att rida annars hade jag inte gjort det, vi kan ju bortse ifrån att jag kan vara lite för försiktig bara, hihi.

De andra hoppade, men inte jag xD det är hemskt läskigt att hoppa enlig mig, inte gjort det sen jag slutade på ridskolan så gott som, hoppat typ EN gång efter ridskolan och det var 3år sedan.

Tagga uteritt på fredag i alla fall, med min häst Zorro samt att älsklingshästen Dulúð ska med då min klasskompis Marre rider henne.
Hoppas vi på att Zorro uppförsig och inte ska titta på allt, då finns risken att man åker rätt ner i backen. Men det ska nog gå bra :D 23 åringen och 11åringen på tur i skogen :P


Kommentarer
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Vilka söta hästar :)

2011-05-19 @ 06:18:10
URL: http://bodybybeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0