31 Maj Bildbomb

Har varit extremt oaktiv det senaste, haft massor att göra, och inte haft så mycket att skriva om, men tänkte at idag kan jag ju alltid bjuda på en redigt STOR bildbomb, av det som har hänt sedan jag skrev senast ^^

Bilder från min klasskompis hästar 17/5





Bilder från 3-årstester på Riddersberg 21/5



Skolmästerskapen i Dressyr på Riddersberg med skolans elever 25/5
Vinnare blev Moa på sin egen häst Toppen i 3H





Sen är det ett par bilder till, men jag tror ärligt att det blir lite för många på en ocks samma gång om jag ska lägga upp alla från skolmästerskapen också, kanske kommer imorgon istället ^^

Kommentarer
Postat av: Johanna

Första bilden från tre-års testet, kan det vara en firdt wish avkomma? ganska lik en treåring vi har i stallet som vi skulle åkt till riddersberg med om hon inte hade fått hosta -.-

2011-06-21 @ 11:08:07
URL: http://www.johannaultege.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0