17 Dec

Det blir bara längre och längre mellan blogginlggen, men jag vet inte vad jag ska skriva om. Händer så mycket kul och mindre kul saker helta tiden.
Men nu r det i alla fall jullov och jag har la bara ett halvår kvar till studenten och om ca 3 måndader (i mars) så fyller man 20år. Samma dag som jag fyller 20 så är det första dagen på en 3 veckor lång APU på en hästgård någonstans, är ganska klart vart jag ska va men vntar fortfarande på mer klara besked.
 
Min syster som är sjuk och har varit det länge, hon känpar på och försöker så gott hon kan ta hand om sin häst som hon fick i sommras, Abbe ( I Wish On Luck). Det hon inte klarar av att göra stller jag för det mesta upp att göra, om jag är hemma vill säga, men det är jag ju för det mesta.
 
Min favoritsyselsättning att fotografera har nu dock fått ligga lite på hyllan, har fotograferat någon kompis ibland samt min systers häst och min egen sköthäst som har fått stå väldigt mycket nu eftersom jag inte hinne med både skolan henne och att ta hand om syrrans häst, men nu på jullovet, (när jag inte jobbar) så har jag tnkt att jag ska försöa vara där så mycket som jag bara kan <3
 
Abbe
 
Dulúth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0