1 Februari

På väg att bli lite förkyld kanske?
I vilket fall vart hemma från skolan i dag, och uttråkad som jag blir beslöt jag mig för att testa mitt nya objektiv till kameran en sväng. Mina djur fick bli dagens modeller.
Är MASSA sugen på att dra ut en sväng och bara fotografera massa saker, dock framförallt hästar då på tävling, träning, eller bara i sin hemma miljö. Kommer sällan så långt bara, ska bli MASSA bättre på att fotografera har jag bestämt mig för också.

Sparar just nu pengar till körlektioner som kanske blir en i slutet på månaden!

Lite bilder från idag:


Kommentarer
Postat av: mia lööf

Hej vilken nice blogg du har! letar efter bloggar att följa änsålänge bara hittat denna och http://kikibencha.se/



några förslag på andra bra?

2012-02-04 @ 16:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0