Live today, not yesterday!

Livet fortsätter och lunkar på i sin egen takt. Vad som kommer hända i framtiden det får vi se, men just nu står det väldigt stilla.
när man har allt man kan önska sig, familj, pojkvän, djur, bostad osv. Hur kan det ändå kännas som om det saknas något, något man vill sträcka sig efter men som man inte kan komma åt!!
Det känns tomt på ett underligt vis, men inte på ett dåligt vis, men inte heller på något bra vis.
 
 
 
 
Nehe, nu tycker jag att jag snart får ta och hitta på något med några kompisar och liva upp vardagen lite, så att det inte känns så deprimerande att man inte ska tillbaka till skolbänken i höst!!
 
reminder........you have a spot in the world, you just haven't finde it yet!

Kommentarer
Postat av: Tova ~ Ponnytider.blogg.se ♥

Fin header du har!

2013-08-01 @ 20:12:01
URL: http://ponnytider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0