Ett tips till dig som vill fotografera innomhus!

Satt och kollade runt lite tidigare idag efter lite ny insperation till att fotografera lite, så gick in på moderskeppet.se för att kolla om det fanns något kul och lärorikt.
Något som jag är väldigt medveten om är att jag är väldigt dålig på att ta bilder innomhus så hittade några små korta videoklipp på moderskeppet.se som faktiskt var till lite hjälp, något som jag kan rekomendera dig som läser och som vill kunna ta bilder innomhus att gå in på länken och kika på dessa videoklipp!
Klicka dig vidare på länken: moderskeppet.se
 
Tog där efter lite bilder sedan så här är något exempel:

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0