Tips?

Vill förnya bloggen lite, så undrar om någon har några tips på något snyggt?
Jag har just nu bara ändrat bakgrundsfärg och bakgrundsfärgen i själva inläggen, vill göra en ny header men vill ha den lite mer personlig, men har på tok för lite bilder på mig själ och hästen, har ju dock en hel hög med bilder på den lilla hästen, men de känns inte okej, måste ta nya fina någon dag.
Så tips på hur man liksom vill bli bemött, ett trevligt intryck, ett coolt intryck, ett lugnande intryck.... ja om ni förstår vad jag menar ^^
Bjuder på denna gamla bilden på mig ifrån 2010 den korta stund jag gick på
John Bauer innan jag skaffade vett och bytte gymnasium till Tenhults Naturbruksgymnasium.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tycker du ska ha en headerbild som inte har allt för många bilder. En sån som jag tycker att det är så svårt att hålla fokus då ;)

Svar: Tack för tipset ^^ satt och försökte knopa ihop en ny header med max tre bilder som ett mål igår :) Men ska ge det ett nytt försök xD
Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

2014-02-03 @ 23:19:37
URL: http://dressyrnissen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0