Ett levande helvete

Mitt liv vände fort ifrån att va skit till att bli ett levande helvete när min älskade syster, bara 25 år gammal, den 25/8 -19 somnade in hemma i sin säng. Efter alla års kämpande, efter allt slit, all skit hon utstått så orkade hennes kropp inte med mer! Den va för trasig för att orka kämpa något mer.
Hon var den starkaste och mest målinriktade människa som jag vet om. 
Det finns så mycket som jag vill skriva om henne, men jag känner mig helt tom inuti, så jag vet knappt vad som är upp eller ner. Innan hade jag iaf en fot ståendes på jorden, men nu har även den foten sparkats bort, så det känns som jag flyter planlöst och inte vet vad jag ska ta mig till. Det är inte bättre av att jag inte har någon impulskontroll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0