Drained

Ibland blir det inte som man tänkt sig, jobbade hela förra veckan och det blev för mycket, så fick säga till dem att nu under sommaren, när de vill jag ska jobba varje vecka, så orkar inte min kropp med mer än 3 dagar i veckan, sen blir det för mycket för mig att hantera.
Jag vill så gärna gå upp och jobba 100% igen, men hur mycket jag än försöker så går det inte och jobbar jag mer än 3 dagar kolappsar hela min kropp och min hjärna blir som potatismos.
Känner mig helt utpumpad och är konstant trött och det hjälper inte hur mycket jag än sover så är jag lika seg och trött iallafall.
 
Jag hade saker som jag såg fram emot, som gjorde att jag såg en liten glimt av en frammtid, men det har nu slitits ifrån mig och jag känner mig helt tom innuti ännu en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0