Tillbaka igen

Trodde att jag kunde kontrolera mig mer nu, men tydligen hade jag fel.
Det har hoopat upp och ner väldigt mycket det sista i både humör och i känsloväg, men jag har ändå för det mesta lyckats kontrollera det någorlunda. Men idag kände jag bara att om jag väntar ut det denna gången så kommer jag inte att kunna kontrollera mig längre, så innan jag gör massa dummheter för att skada mig själv så valde jag att använda mig av min självvalda inläggning på psyk och åkte då in för att stanna några dagar. 
 
Jag vet inte riktigt hur jag känner eller hur jag inte känner, allt känns bara som en enda stor röra inne i mitt huvud. Men förhoppningsvis kommer jag in i tid denna gången och lyckas stoppa tankarna lite så att jag kan återfå kontrollen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0