Beroende

Beroende är mågot som framförallt folk med borderline och bipolaritet har en tendens att utveckla.
Det kan va allt ifrån alkohol, droger, självskadebeteénde och massa andra saker som inte är bra för en själv som indevid. 
Jag själv har som ful ovana att så fort jag mår dåligt dricka på tok för mycket alkohol för att dämpa all skit som spinner runt i min hjärna. Alla säger till mig att det kommer ge mig mer ångest efteråt, men faktum är att än så länge så har det inte hänt, utan tvärt om jag har lyckats supa bort mina känslor. Jag är väl medveten om att det inte är ett bra tecken för risken för att bli alkolist är stor när det blir så här. Men alkolist vill jag inte bli, det är för mycket som jag måste offra runt om kring mig, så jag ser det inte som ett problem....än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0