Förändring

Jag vänder mig själv ut och in, men jag vet inte vad eller hur jag ska göra. Allt jag vet är att jag måste göra en drastisk förändring med allt som rör mitt liv innan allt faller samman totalt.
Det är på väg käpprätt åt helvete. Men det är ingte lätt att göra en förändring när man själv inte ens vet vem man är eller vad man vill.
Blir galen av att på kvällarna kan jag inte somna, så sitter uppe till 1 på nätterna för att sen somna, sen vakna runt 3 för att inte kunna somna om, vilket innebär att jag konstant är trött hela tiden.
Jag blir galen av allt kaos i min hjärna, om man såg min lägenhet så skulle man förstå hur kaosigt det är i min hjärna, och hur den inte alls vill sammarbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0