Förlåt

Förlåt är ett ord som jag är väldigt duktig på att slösa med, jag säger förlåt för allt jag gör som jag ser som ett misslyckande. Jag säger förlåt så ofta att det är som om jag ber om förlåtelse för min existens. Vilket jag ofta gör också, jag ber om förlåtelse för att jag finns.
 
Saker som jag blandannat också ber om förlåtelse för.
-Att jag gör mina vänner oroliga
-Att jag inte kan va tillräckligt för mina vänner
-Att jag gör de val i livet som jag gör (som inte alltid är de bästa)
-För att jag gör inpulsiva saker och tänker sedan
-För att jag mår skit
-För att jag mår bra
-För att jag inte kan finnas där för min syster så mycket som jag vill
-För att jag är trött hela tiden
-För att jag inte alltid orkar leva
 
Det är bara några av de saker som jag ofta ber om förlåtelse för, det är så pass ofta att jag till och med tänker att det är för mycket och det ber jag också om förlåtelse för.
 
Jag ber om förlåtelse för att jag kan va en gnällig person. Ibland känns det som om hela mitt liv bara går ut på att be om förlåt hela tiden.
Det enda som jag verkligen ber om förlåtelse och menar är för att jag finns.

Kommentarer
Postat av: Inga Hedén

Då borde vi nog alla be om förlåtelse hela tiden.. för det du räknar upp är ju så livet är.
Glöm inte att vi finns här om vi kan hjälpa dig på något vis. ❤

2019-06-24 @ 10:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0