Midsommarafton

Bävar lite för midsommarafton, det är en rolig högtid för många. Många åker iväg för att fira, men jag ska va runt hemmaplan i år och fira med två av mina vänner, vi ska grilla och festa till det lite.
Jag ska ha med mig både min syrras häst och min häst, för att jag och min ena kompis som har två egna hästar ska kunna rida ut tillsammans och min syster ska för en gångs sukull vara hästfri.
Jag brukar va den som roar mig medans hon alltid är den som får va hemma och ta hand om hästarna. Men om jag känner henne rätt så kommer hon inte roa sig så mycket ändå, men hon förtjänar ändå lite ledigt ifrån hästarna.
 
Det jag bävar mest för är att jag inte kommer kunna hålla ihop det, för jag är jätte taggad på att åka dit, men jag vet att imorgon så kommer jag inte känna mig lika taggad, då kommer jag vilja banga och bara gömma mig hemma för resten av dagen. Det händer nästan alltid när jag ska göra något roligt. Det är som att min hjärna inte låter mig förtjäna att ha roligt, vilket jag inte tycker jag förtjänar heller. Nästan varje gång jag har haft roligt så måste jag bestraffa mig själv för att jag haft roligt och inte förtjänar att ha det.
 
Dagens inlägg avslutas med en av de finaste och bästa varelser på jorden, den som alltid får en att känna sig lite lugnare. "min" hund Oboy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0