Rädd....

För trött för att va vaken men ändå för pigg för att sova.....SNÄLLA låt mig sova!! 
Har även blivit rädd för att sova med flera nätters uppvaknande när man drömmer att man får en panikattack och inte kan andas och det känns som du ska dö, för att vakna upp i panik och inse att man har en panikattack och inte kan andas! 
Det är nog den värsta känslan jag varit med om på flera år, och det gör mig rädd för att sluta ögonen, för sluter jag dem vet jag inte om jag vaknar upp med panik eller inte.
Hur länge kan kroppen gå utan att sova? Hur länge kan man hålla på innan man blir galen? Hur stor är risken att man kommer in i en psykos på grund av för lite sömn? Frågor jag inte ens vill ha svar på men som gör mig rädd att jag kommer få svar på om jag inte får ett slut på det här!
Det får mig att ännu mer fundera på andra utvägar för att komma bort ifrån allt.

Jag vet att folk i min närhet har det så mycket värre än vad jag har det. Och de människorna vill jag så gärna hjälpa, men det går inte när jag själv inte fungerar.
För utåt sett ser det ändå ut som jag har det ganska bra och att jag har ett väl fungerande liv, men skulle de sprätta upp mig skulle de få se ett kaos utan dess like, ett kaos jag inte ens vet om jag kan beskriva med ord. 
Folk som inte förstår mig som själva sällan mår skit, jag skulle kunna byta med dem alla dagar i veckan. Jag skulle hellre ha sämre levnadsförhållanden än vad jag har nu bara jag slapp må så här förbannat dåligt på insidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0