Gått vilse

Vet inte när det hände, men det är många år sedan jag gick vilse och jag hittar inte vägen tillbaka. Allt känns som ett enda stort hål och hur många gånger jag än ger mig fan på att hitta tillbaka så hittar jag inte vägen igen och så faller jag utför ännu en gång.

Jag känner ingenting för någonting längre samtidigt som jag känner alldeles för mycket på samma gång, vilket gör det väldigt förvirrande att vara mig. 
Jag vet att det är många som känner lika som jag känner, det gör att jag inte känner mig lika ensam. Men på samma gång känner jag mig helt övergiven. 

Jag har så mycket fint folk i min omgivning som jag inte kan uppskatta på det viset som jag vill visa min uppskattning på. Det är helt suveränt folk som finns där, men som jag inte känner mig tillräcklig för, jag är inte värd att ha så fint folk runt omkring mig. Jag har mina vänner som ALLTID ställer upp på mig när jag behöver dem, de offrar aktiviteter bara för att finnas där för mig, men ändå känner jag mig som en skitstövel gent emot dem.
Och jag har världens bästa kontakt inom öppenvården, den kunde inte varit bättre. 
Men jag förtjänar inte allt detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0