Ensamhet/Ångest

 Trotts att man vet att man har folk som bryr sig runt omkrin mig, så kan jag inte hjälpa att jag känner mig så ensam. Det är en hemsk känsla att känna sig ensam, man vet inte vad man ska göra eller vart man ska ta vägen, allt känns bara så hopplöst. 
Denna helgen har jag spenderat på psyk med min självvalda inläggning, vilket innebär att jag inte behöver gå via psykakuten utan jag ringer bara avdelningen och kollar om de har något rum ledigt. 
Jag har haft så mycket ångest i flera dagar, den kommer till och från, ibland mer ibland mindre. Allt jag vill är bara att bli av med denna ångest som äter upp mig, den får mig att handla på inpuls och göra saker jag normalt sett inte skulle göra, bara för att jag vill dämpa ångesten eller låta den försvinna helt, men sakerna jag gör hjälper bara för stunden och efteråt har man mer ångest än man hade innan efter det som man gjort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0