Fuck piller!!

Vet inte hur många piller jag prövat som läkarna varje gång säger till mig, att denna gången kommer du känna dig bättre.
Men va fan kan ett piller göra då? Helt ärligt, av allt jag prövat känner jag inte någon effekt alls, den enda jag märker något av är min Quetuiapin (stavning) som gör mig trött, men det gör mig bara trött om jag tar mer än vad de ordinerat, och jag har den för att kunna sova bättre. 
Men sover jag bättre då? Nej! jag gör ju inte det, den gör att jag somnar men inte att jag sover bättre, men mitt problem är inte att somna, mitt problem är att kunna hålla mig sovandes på natten utan att vakna typ 10ggr per natt. Detta resulterar då i att jag istället går runt och är konstant trött, och är jag trött så mår jag ännu sämmre psykiskt. Jag vet inte hur många ggr som jag sagt till dem om min sömn, men det händer inget. 
Jag käkar Aripiprazole som ska va stämningshöjande 5mg, Lamotrigin som också den ska va stämningshöjande 300mg samt Venlaflaxin 75mg (tidigare 300 under uttrappning) som ska va emot depprision, utöver det har jag även Artarax och Theralen som jag kan ta vid behov emot ångest. Men helt ärligt av alla de piller jag äter så känner jag INGEN effekt alls! Vet inte om det är fel på mig eller vad det är, för enl läkarna så borde ju denna kombon fungera, men den gör inte det och de är inte helt villiga att lyssna på mig känns det som.
Jag vill inte äta några piller över huvudet taget, jag verkligen HATAR att äta piller, innan jag fick dessa piller som jag har nu så tog jag inte ens en alvedon om jag hade ont någonstans, bara för att jag hatar att äta piller!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0