Tacksam

Efter allt som hänt med min systers bortgång så finns det inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar mina vänner, trodde ALDRIG ni skulle finns så himla mycket i mitt liv nu som ni gör. Hade aldrig förstått hur mycket jag betyder för er! Jag är skyldiga er mitt liv! Ni kan inte hyllas tillräckligt, för finare vänner än er det finns det inte ❤ 
Trotts att jag flippar helt i mitt känsloregister ibland och gör saker som jag inte borde, så stannar ni alltid kvar! Ni står ut med mig och vill mig bara så väl!
Jag skulle alltid finnas där för er om något skulle hända er, ni betyder ALLT för mig och jag kan va så dålig på att visa det, kan verka så ignorant. Men det är bara en försvarsmekanism jag har, för jag är så van vid att tidigare knappt haft några vänner alls och fått klara mig själv.
Ni betyder så OERHÖRT mycket för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0